Thursday, July 17, 2014

What's Going On, World?


Well, haven't written here in ages... Summer has taken all my time. Work, friends, barbecue, strawberries, ice cream, endless light. Summer is such an amazing time. Especially when one gets to enjoy it to the fullest. Guess who only has three more days of work left until vacation! Sweet freedom starts on Monday, my four-week summer vacation, which I've already almost booked full. I'm having a friend over from Germany, I will be traveling to London and I get to just hang around. You have no idea how much I need a vacay. I will surely update the blog at some point as well, and hopefully by the fall I will get back to regular blogging. 
Oh, and I already booked a winter vacation, too (because why not?). Abu Dhabi and Dubai are calling for me in December! :)

No ei ole tänne tullut kirjoiteltua taas aikoihin... Kesä on vienyt kaiken ajan. Töitä, kavereita, grillausta, mansikoita, jäätelöä, loputonta valoa. Kesä on mahtavaa aikaa. Varsinkin, kun siitä pääsee nauttimaan kunnolla. Minullapa on enää kolme työpäivää jäljellä ennen lomaa! Maanantaina koittaa suloinen vapaus, neljän viikon kesäloma. Se onkin melkein täyteen buukattu; saan vieraan Saksasta, lähden Lontooseen ja saan vaan olla. Te ette tajuakaan, miten olen loman tarpeessa. Kuulumisia varmasti päivittelen tänne jossain vaiheessa, ja toivottavasti syksyn mittaan pääsen taas säännöllisen bloggailun makuun. 
Ainiin, tulihan sitä jo talvilomakin varattua (koska miksipäs ei?). Abu Dhabi ja Dubai kutsuvat joulukuussa! :)


2 comments:

  1. Jee ja hei, mekin nähdään ens viikolla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin nähään! :) vihdoinkin.

      Delete