Monday, August 11, 2014

Back in Business!


Hey y'all! :)

I just got back from England today, and am excited to share my trip with you! If you follow me on Instagram, you've already seen a lot, but I'm planning on writing a few detailed posts here. I had such an amazing time in the UK, and I wish I could have stayed longer. I do know that I will be going back at some point, though. I got back today around noon, and haven't slept much, so I'm pretty wiped. I'm still on vacation until the end of this week, so during that time I will try and sort out my pictures and other things and get back into blogging! Talk to you guys later, hope you'll have a great week!

Heippa kaikille!

Tulin tänään takaisin Englannista, enkä malta odottaa että pääsen jakamaan reissuni teidän kanssa! Jos seuraatte mua Instagramissa, niin olette nähnyt jo paljon kuvia, mutta suunnitteilla on kirjoittaa yksityiskohtaisia postauksia tänne. Reissuni Britanniassa oli aivan mahtava, ja mielelläni olisin jäänyt pidemmäksikin aikaa. Tiedän kuitenkin, että jossain vaiheessa sinne palaan. Tulin takaisin siis tänään puoliltapäivin, enkä ole paljoa nukkunut, joten oon aika rättiväsynyt. Kesälomani kestää vielä tämän viikon, joten sen aikana pyrin saamaan valokuvat ja muut asiat järjestykseen, että voin sitten palata bloggaamisen ääreen! Palaillaan siis myöhemmin, hyvää viikkoa kaikille! 



No comments:

Post a Comment