Sunday, August 3, 2014

Bon Voyage to me!


Hey guys! 
Two weeks of vacation behind, two more ahead. I am happy and relaxed. Only slightly stressed due to packing, because tomorrow it's LONDON, BABY! I am sooooo freakin' excited to go, and cannot wait to get there! I love London so much, and it has been a while since my last visit. Lately I've been so preoccupied with everything else I haven't even had time to think about this trip, and it's sort of just hitting me now. I've been slowly packing my stuff for the last few hours and I'm mostly done! :) Only a few more things that will have to wait until tomorrow morning. My flight is at 4.25pm, which is a nice change. I usually find myself flying at inhumane times.. Anyways, most likely I will not be blogging during my trip, but will surely share everything with ya afterwards! Don't forget to follow me on Instagram (@grasshopper89) for daily updates! 

Heippa vaan kaikille! 
Kaksi viikkoa lomaa takana, kaksi edessä. Täällä kirjoittelee onnellinen ja rentoutunut tyttönen. Ihan pikkuinen stressi päällä pakkaamisen takia; huomenna suuntana LONTOO! Olen niiiiiiin niiiiin innoissani menossa takaisin sinne pitkän ajan jälkeen! Viime aikoina olen ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt uhrata ajatustakaan Lontoolle, joten kaikki vähän niin kuin iski päin näköä tänään. Olen tässä viime tuntien aikana hitaasti pakkaillut ja melkein valmista on jo! :) Vain jotain pientä pakattavaa enää, tavaroita joita en voi pakata ennen huomisaamua. Lento lähtee huomenna klo 16.25, mikä on mukavaa vaihtelua. Yleensä olen lentänyt hyvin epäinhimillisinä aikoina.. No mutta, en usko että bloggailen reissun aikana, mutta todellakin tulen täällä jakamaan kaiken jälkeenpäin! Älkääkä unohtako seurata mua Instagramissa (@grasshopper89), jonne laittelen joka päivä kuvia!

I chopped my hair a few days ago! Lost maybe 30cm.. But I love it! What do you think? :)

No comments:

Post a Comment