http://www.rantapallo.fi/mungolife/
http://yummyj.blogspot.fi
(I'm blogging on my iPad now, so if the links aren't actual links, I'm sorry :( just copy-paste them and there you go!)
Niille, jotka eivät ole asiasta tietoisia, englanti ei ole äidinkieleni. Aloitin sen opiskelun vasta yhdeksänvuotiaana. Äidinkieleni on suomi, mutta kirjoittaessa englanti tuntuu paljon sujuvammalta. Viime aikoina olen kuitenkin leikitellyt ajatuksella, että jospa alkaisi bloggailla suomeksikin. Sitä on koitettu aiemminkin, eikä se rehellisesti sanoen oikein sujunut, mitta ehkä sille voisi antaa toisen mahdollisuuden? Englantia en hylkää, mutta joitain postauksia voisi kirjoittaa molemmilla kielillä. Seuraan paria bloggaajaa jotka näin tekevät, ja ainakin heidän kohdallaan homma tuntuu toimivan oikein hyvin :) tuosta yläpuolelta voit katsastaa kyseiset blogit!
So what do you think? Maybe this could be something I could start working on? Let me know:)
Mitä mieltä olette? Ehkä tätä voisi alkaa työstämään? Mielipiteitä otetaan vastaan:)
Love,
I

No comments:
Post a Comment